بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فتح‌الله‌زاده: هواداران کمک نکنند،نمی‌توانم ادامه دهم!

فتح‌الله‌زادhttp://upload7.ir/images/82655818130243934370.jpg

ه در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش کمک مالی به این باشگاه کرد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه وزیر ورزش دیر انتخاب شده کارهای زیادی مانده و هنوز نتوانسته‌اند به ما کمک کنند ولی امیدواریم هر چه سریع‌تر تزریق پول به ما شود.
مدیرعامل استقلال درباره اینکه ظاهرا پژمان منتظری بار دیگر ساز جدایی کوک کرده اظهار داشت: چینی‌ها به شدت دنبال این بازیکن هستند اما مشکل ما مالی است اگر پول باشد و به موقع به منتظری، آندوتیموریان و حتی سایر بازیکنان پول بدهیم همه را می‌توانیم نگه داریم. من روز گذشته در مجلس حضور داشتم و به دوستان خود در مجلس هم گفتم تکلیف فوتبال را روشن کنید نمی‌شود که بگوییم فوتبال را می‌خواهیم و فقط هم قهرمانی بیاورید اما کمک‌رسانی در حد روستا باشد.
وی افزود: اگر فوتبال را دوست داریم باید به اهمیت آن واقف شد ولی دولت اصلا کمک نمی‌کند ما می‌گوییم حق پخش تلویزیونی را به ما بدهید دیگر کمکی به ما نکنید. برای تولید کردن باید هزینه شود نه اینکه به بار مشکلات ما اضافه کنند. حق پخش واقعی تلویزیون 30 میلیارد تومان است. باید این پول را به ما بدهند. من دیروز به نمایندگان مجلس گفتم آن نماینده‌ای که در صحن علنی بابت کمک به پرسپولیس و استقلال ایراد می‌گیرد چطور کمک 2 میلیاردی به این دو باشگاه را می‌بیند اما از دولت به باشگاه‌های دیگر کمک‌های چند 10 میلیارد می‌شود کسی نمی‌بیند فقط بلد هستند برای ما را بوق  و کرنا کنند.
فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه دیگر طاقتش سر آمده، ادامه داد: نمی‌توانم هر روز به 30 نفر بگویم امروز و یا فردا پول می‌دهم اگر نمی‌خواهند به ما کمک کنند چرا نمی‌گذارند این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود. من چقدر دیگر باید در این باشگاه هزینه کنم تاکنون از ابتدای این فصل 10 میلیارد تومان خرج کرده‌ام از کجا بیاورم تا بقیه پول را جور کنم. با این شرایط قهرمانی آسیا را چطور می‌خواهید و فقط بلدند بگویند عربستان، کویت و قطر را بزنید. چطور بزنم با چه چیزی شما حداقل‌ها را به ما نمی‌دهید ما به دوستان می‌گوییم برای اداره باشگاه به اندازه پول یک بازیکن اماراتی به ما کمک کنید دیگر از این کمتر چه بگویم. مگر می‌شود بگویند پرسپولیس و استقلال بچه دولت است، اما خرجش را دیگران بدهند.
فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: من دیگر از همه بریده‌ام اگر هواداران کمک نکنند نمی‌توانم ادامه دهم. ما سال قبل هم با همه مشکلات توانستیم قهرمان غرب آسیا شویم با وجود همه حمایت‌هایی که از تیم قطری می‌شد اما توانستیم این افتخار را کسب کنیم و امیدوارم امسال هم این اتفاق بیفتد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 19 / 9 / 1392برچسب:استقلال,هواداران,کمکهای مالی,علی فتح الله زاده,لیگ قهرمانان آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com